2012. augusztus 18., szombat

Az első díjam

                                                           

11 dolog magamról: 
- Természetesen imádom a Vámpírnaplókat
- Kedvenc könyvem Harry Potter
-Kedvenc filmem nincs, de imádok filmet nézni
-Szinte mindig nyugodt vagyok
-Nyíregyházán lakom
-Nagyon szeretem a zenét
-Kedvenc állatom a cica, és van is bőven :)
-Kedvenc színem a rózsaszín és a fekete
-Kedvenc tantárgyam a matek, csak nem vagyok valami jó belőle
-Németül és angolul is tanulok
-Nem szeretem a Vámpírnaplókat könyvben

Kérdésekre a válaszom :
-J. K. Rowling  , mert imádom a könyveit :)
-Vámpírnaplók és Alkonyat
-Egyszer csak leültem gondolkodtam hogy nekem hogy tetszene jobban a sorozat, és eszembe jutott...
-Könyvet ,gyufát, meg telefont ezekkel túlélném :)
-Igen
-Izgalom, érdekesség
-Harry Potter, mert varázsolhatnék :D
-Joseph Morgan mert szépen mosolyog és helyes
-Semennyire , nyugodt vagyok nagyon
-Csak egyet kívánnék hogy minden kívánságom teljesüljön
-Zöld nagy , barna a kérge .. hát aszt hiszem ennyi

Kéréseim:
-Kedvenc film?
-Kedvenc sorozat?
-Kedvenc állat?
-Kedvenc színész?
-Babonás vagy?
-Melyik idegen nyelv a kedvenced?
-Kedvenc időtöltés?
-Sportolsz valamit?
-Példaképed neve?
-Számítógép vagy inkább egy könyv?
-Nyarat szereted vagy telet?

Akinek küldöm :
Judit , Liah , Mary Poppins,

És köszönöm a díjat :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm :)

    A nevedet felírtam ehhez a díjhoz, ahová kitettem, hogy tőled is kaptam :)

    VálaszTörlés